blondehair.blogg.se

Mina fredagsplaner

Publicerad 2015-10-30 10:12:16 i Allmänt,

Godmorgon!
Just nu sitter jag och lyssnar på Josefin och Vanjas podd som jag hittade härom dagen, medan jag jobbar. Har chatten fram till 12 idag och därefter ska jag åka till ponnyn. Min lilla tjej hade feberfrossa igår efter vaccinationen. På kvällen var dock febern lägre och hon var piggare så förhoppningsvis är det borta idag. Men det kommer bli en promenad idag med henne för att hon ska ta det lite lugnare. Ska sedan in till en studio och prata lite med en fotograf angående ett sammarbete, spännande. Tänkte dessutom åka över bron och kika på lite smink på NK. Mina planer är att ha en lugn fredagkväll vilket ska bli skönt faktiskt. Helgen kommer vara ganska stressig, men samtidigt väldigt rolig, men det blir nog bra med en lite lugnare dag idag. 
 
Det är iallafall beslutat att det blir Las Vegas i samband med LA, galet taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela