blondehair.blogg.se

Min helg

Publicerad 2015-10-25 10:10:00 i Allmänt,

Godmorgon!
Just nu (7.35) ligger jag i sängen och förbereder ett par tidsinställda inlägg. Min gårdag var iallafall ganska produktiv. Jag jobbade mellan 9-14, därefter åkte jag och mamma till stallet. Förra helgen kände jag att vi var i en liten svacka jag och ponnyn och det var inte alls kul att rida på banan. Så vi har ridit ut hela veckan men igår tog jag då ett pass i manegen och hon var superfin. Det kändes väldigt skönt att det gav resultat av att bara busa i skogen några dagar i sträck. När jag kom hem därifrån beställde jag visitkort, ansökte om F-skattsedel m.m. Kände mig så himla vuxen och snart driver jag faktiskt 2 egna verksamheter. Can´t wait! På kvällen kom Nathalie hit, vi hade en supermysig kväll, hon är så himla underbar att vara med. Denna dagen går i lite liknande tema, jobbar 9-15 idag och sedan ska jag plocka upp Karro som hänger med till stallet. Jag tror sedan hon hänger med hem och äter middag. Det är perfekt när mina kompisar har börjat vela hänga med till stallet och rida. Jag som väldigt ofta har ont om tid kan då både kombinera häst och vänner, grymt.
 
Vi hörs!
 
 
Fick en liten fin present av N för att jag är klar med min utbildning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela