blondehair.blogg.se

Mealbar recenssion

Publicerad 2015-10-22 14:24:00 i Allmänt, Mat/Recept, Ätstörning,

 
Jag vet att detta inte är ett komplett mellanmål, långt ifrån. Men nu har jag smakat Stracciatella smaken 3 gånger. Denna mindre bar är nämligen perfekt om man ligger lite back med kaloriintaget eller om man vet att man ska äta senare och behöver något mindre för att orka. Jag har inte ätit glass-stracciatella på hur många år som helst, innan jag fick anorexi var jag ju laktosallergisk och åt inte vanlig glass m.m. Trots det fick jag lite flashbacks på smaken och jag tycker den levererar på det. Personligen gillar jag riktigt hårda/sega barer och det var inte riktigt denna men annars tycker jag den fyller det syfte jag var ute efter. I betyg får den 4/5 och jag kommer ha den som räddare i nöden om jag ligger knapert kalorimässigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela