blondehair.blogg.se

Jobb, häst och kalas

Publicerad 2015-10-28 17:52:00 i Allmänt,

Hej!
Nu är klockan egentligen 14.45  (tidsinställt) och jag sitter och äter en väldigt sen lunch efter att precis kommit från stallet. Jobbade hemifrån imorse, hade chatten och då den var väldigt lugn passade jag på att jobba lite med mina företag parallellt. Skönt att kunna dubbeljobba samtidigt. Åkte när chattpasset var klart iallafall raka vägen till stallet och fixade allt innan veterinären kom och vaccinerade henne. Gick därefter en promenad med en podd i öronen med ponnyn, väldigt härligt. Gårdagen var liknande, massa jobb både chatten och "privat", ridning, stallarbete samt att N fick nya skor. När detta inlägget publicerar kommer jag att befinna mig hos mormor och morfar, min morfar fyller nämligen 78år idag, grattis!

Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela