blondehair.blogg.se

Imorgon drar sista veckan igång

Publicerad 2015-10-18 21:37:33 i Allmänt,

Godkväll!
Hade inte hunnit förberedda något inlägg runt 18-tiden idag tyvärr. Jobbade 9-15 idag och därefter åkte jag direkt till stallet. Kom inte hem förrän 18.30 och efter dusch, middag och yatzyspelande blev klockan 20.00. Såg då på Solsidan och varvade det med förhör inför mitt prov imorgon. Det är helt galet, imorgon går jag in i sista veckan på min makeupartist utbildning. Imorgon är det skriftligt prov, på tisdag en årtals sminkning, på onsdag en sminkning vi inte vet ännu och på torsdags Edens Lustgård sminkning (jag har en as nice idé till det). Om allt går som planerat är jag alltså utbildad makeupartist på fredag, hur galet och kul? Är supertaggad på det iallafall och det ska bli så roligt. Känner mig rätt lugn dessutom inför morgondagens prov så det är skönt. Sedan har jag läkarbesök och stall som står på schemat såklart. Blir nog en bra måndag ändå och jag hoppas vägningen/samtalet flyter på utan massa ångest och tårar.. 
 
Vi hörs imorgon helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela