blondehair.blogg.se

Hudvårdskonsult för Mary Kay

Publicerad 2015-10-26 14:44:00 i Allmänt, Fristående hudvårdskonsult Mary Kay,

Nu kan jag äntligen dela med mig, något som varit klart i ca 1 månad, att jag ska bli en fristående hudvårdskonsult för Mary Kay. Det kommer bli jättekul och tanken är att jag ska hålla mycket klasser hemma hos folk och bygga upp en bra kundkrets. I slutet av september när jag beslutade mig att starta detta bestämde jag mig för att dra igång med det nu sista veckan i oktober, nu när min makeupartistutbildning är klar. Jag har ju haft fullt upp innan, och jag vill gå in i detta fullhjärtat. Idag ska jag vara på min första utbildning och sedan kommer jag ha konturnuerliga möten. Min förhoppning är att ha en första klass redan om någon vecka. Är du intresserad att köpa någon Mary Kay produkt eller att jag ska hålla en klass hos dig (eller att jag bara kommer själv till dig och visar produkter)  i Göteborgtrakten får du gärna kontakta mig. Det kommer att komma massor med bilder och uppdateringar hur detgår och information om produkter. Allt ifrån hudvårdsprodukter till smink. Jag är så taggad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela