blondehair.blogg.se

Glitter o fransar samt praktik

Publicerad 2015-10-08 18:05:00 i Allmänt, Makeupartist, Shopping, Smink,

När detta inlägget publiceras står jag i MakeUpStores monter och har "praktik". Det är kundkväll där idag mellan 16-21 och då vår utbildning sponsras/ägs(?) av mus fick jag och tjejerna i klassen möjligheten att ha en pratikkväll och sminka kunder, kul! Jag tycker att det är viktigt att ta alla sådanahär chanser för att få erfarenhet samt knyta mer kontakter. 
Tänkte dessutom passa på att visa massa nytt glitter jag fick hem i tisdags. Ska bli så kul att testa allt glitter, som jag nämnt tidigare är det viktigt att det verkligen är makeup-glitter , detta är 0.1mm och står att det är anpassat för sminkningar så det ska nog bli toppen. Beställde även 10-pack fransar, även dessa ska bli så roliga att testa. Men det är dom jag har sett att Kissie använder (men aldrig skrivit ut sida) så dom är nog bra. Klickade även hem lite mascaraborstar men det är inte så fancy att visa direkt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela