blondehair.blogg.se

En riktig bra dag + jobbig bild

Publicerad 2015-10-19 20:49:00 i Allmänt, Ätstörning,

Godkväll!
Idag har jag haft en riktigt bra dag. Min måndag började i skolan där jag hade teoriprov, vilket kändes jättebra. Får resultatet imorgon men antar att jag har över 90% rätt, annars blir jag missnöjd. Vi slutade efter provet och då gick jag och shoppade lite samt hämtade ut concealern jag visade förut. Åt lite lunch hemma innan jag plockade upp mamma och åkte till östra. Som vanligt när jag legat på samma kalorimängd några veckor tappar jag i vikt. Varken jag eller min behandlare är längre förvånade trots att jag äter 25% mer än snitt-kvinnan. A sa att under åren har hon mött mig och en till med denna förbränning, och hon var tydligen mycket yngre än mig. Jaja, jag är tacksam för det iallafall. För jag vet ju att jag äter det jag ska och inte fuskar så jag har inget att dölja. Åkte sedan ut till stallet gick en härlig promenad till kossorna med min lilla ponny. Nu på kvällen har vi FaceTimeat med min bror, mysigt det också. Dessutom har jag pratat med bästis i Thailand samt fått reda på en väldigt positiv sak om en annan vän.
Igår publicera jag förresten en jobbig bild på min instagram (@maaaliiinw), nämligen en utvecklingsbild på min rygg. Tog nämligen en bild igårkväll den 18 oktober, för jag tittade i min telefon och såg att jag hade en ryggbild från den 18 oktober 2014 och tänkte att det kunde vara intressant att ha en jämförelse med ett års mellanrum, på dagen. Jag mår bättre på den högra iallafall, det är en sak som är säker. Det är ingen dans på rosor jämnt, men det ska det bli!
 
<-- oktober 2014 //  oktober 2015 -->
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-26 02:59:40

Du är GRYM BÄSTIS !!!!

Postat av: Linda

Publicerad 2015-10-26 02:59:59

Du är GRYM BÄSTIS !!!!

Svar: <3<3<3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela