blondehair.blogg.se

En rejäl utmaning idag

Publicerad 2015-10-21 21:07:26 i Allmänt, Ätstörning,

Hej!
Jag precis satt mig i soffan och tagit ur linserna samt sminkat av mig. Det kan vara den bästa känslan. Nu på kvällen har jag fixat lite inför mitt sista slutprov imorgon. Tänk att det bara är ett prov kvar, sedan är jag utbildad makeupartist. Imorgon ska vi ha en väldigt fantasi sminkning, en extrem sådan. Kanske borde gjort en testsminkning på det, men har gjort det halvt som halvt iallafall och har en tydlig plan hur jag ska göra så det känns bra. Det ska bli jättekul för har sett fram emot denna sminkningen superlänge. Vad vi gjorde på dagens slutprov får ni se imorgon, såklart. Efter skolan åkte jag raka vägen till stallet och fixade allt samt red ut en sväng. Det var riktigt kallt men mysigt som vanligt. När jag hade ätit lite sen lunch tog jag sedan bilen igen och hämtade mamma. Vi styrde sedan till IKEA, köpte lite småsaker samt så gjorde jag en mega utmaning - åt en kokosboll. Jag har ju inget som helst sockersug och saknar inga kakor/godis överhuvudtaget faktiskt. Men mina behandlare och mina föräldrar vill dock att jag inte ska behöva vara rädd för sötsaker iallafall vilket de har en lite poäng i. Jag vill inte vara rädd, men jag tycker ju det inte är gott längre - helt ärligt. Trots mega ångest åt jag den lilla kokosbollen som mellis för mammas skull. 
 
Vi hörs imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela