blondehair.blogg.se

En bra concealer borste

Publicerad 2015-10-25 17:56:00 i Allmänt, Makeupartist, Shopping, Smink,

IMC, skolan jag pluggade till makeupartist på, äger ju Makeupstore. Därför fick vi endast produkter därifrån (när vi inte privat köpte andra). Som alla märken finns det bättre och sämre produkter. Denna borsten, Blending Large 709,  tycker jag är en jättebra concealer borste och jag rekommenderar verkligen den. Har den i mitt kitt och köpte den i fredags även privat. Jag tycker concealer lägger sig mycket bättre med en lite mer rundare borste då platta borstar kan jag tycka bli sträckiga, men det är ju min åsikt. När jag jobbar med kräm/feta produkter ska man alltid använda syntetborste!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela