blondehair.blogg.se

Danny West did it again

Publicerad 2015-10-02 18:42:38 i Allmänt,

God eftermiddag!
Just nu sitter jag och jobbar (har kvällspasset 18-22 idag), fixar lite blogginlägg och snart ska vi börja göra iordning middagen också. Multitasking på hög nivå, men då är jag kvinna också. I helgen jobbar jag faktiskt inte, vilket ska bli skönt. Dock ska jag göra en sminkpraktik på Liseberg imorgon kväll mellan 18.30-23 och det ska bli jättekul. Har även endel sminkläxor och så ska stallet fixas varje dag såklart. Vill även försöka träffa lite vänner också så ska nog få denna helgen att springa iväg också om jag känner mig själv rätt. På tala om rubriken, min lillebror bor ju i LA och spelar college fotboll, i nattens match gjorde han matchens ända två mål. Grym är han, och nej han heter inte Danny West, men han kallas för det haha. Det ser jättekul ut när alla i skolan skriver det till han hela tiden. En kul grej är att nästan alla matcher går att livestreama, så mina föräldrar brukar sitta uppe två nätter i veckan o se på det. Men då de går mitt i natten pga tidsskillnaderna är det inget jag orkar masa mig upp och se på. Ikväll ska vi dock FaceTimea med honom, vi har inte pratat på typ två veckor så det är verkligen dags.
 
Vi hörs!
Glad lillebror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela