blondehair.blogg.se

Dagens läkarbesök

Publicerad 2015-10-05 22:09:09 i Allmänt, Ätstörning,

Godkväll,
Kikar in här en supersnabbis. Ska fixa kvällsmat och morgondagens lunch nu men tänkte skriva lite snabbt om dagens läkarbesök iallafall. Idag var vågen endel upp vilket var med blandade känslor. Det som jag tyckte var rätt skönt var iallfall att jag var rädd att jag skulle ha gått ner, o då kan ju inte tjock-känslorna vara allt för dramatiska. Ett steg i rätt riktning iallfall och monstret försökte vinna över mig men jag slog tillbaka. För varje hekto jag går upp får jag ju en liten del av mitt friska liv tillbaka igen. Denna sjukdomen kräver verkligen blod, svett och tårar. Men jag ska klara det. Tänk att ligga på sin dödsbädd och varit styrd av hjärnmonster hela sitt liv. Vilken fruktansvärd mardröm. Jag vet ju att jag måste och vill bli frisk, skulle jag då backa igen blir ju inte kampen mindre jobbig nästa gång. Jag har ju testat, och det blev inte lättare. Vill jag slösa mina ungdomsår på anorexi? Nej! 
#fuckanorexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela