blondehair.blogg.se

Avskedsmiddag

Publicerad 2015-10-16 21:58:01 i Allmänt,

Godkväll!
För ungefär en timma sedan kom jag hem efter en avskedsmiddag för min fina bästis. Hon ska spendera 8 veckor i Thailand och volontärarbeta med elefanter. Det är något hon verkligen har velat göra så är jätteglad för hennes skull. Under tiden vi har känt varandra har vi aldrig haft ett 8 veckors uppehåll hehe, så vi får leva med skype/facetime helt enkelt. Men det ska nog gå bra. När jag kom hem sminkade jag av mig och bytte om det första jag gjorde. Så himla skönt. Är ensam hemma ikväll så förberdde jobbfrågor för mina pass både lördag och söndag. Känns bra att det är fixat o jag kan ta det lugnare under helgens jobbpass. Nu är det dags för kvällsmat innan jag ska krypa till sängs. Klockan ringer inte förrän 8.30 imorgon. Lyx att börja jobba klockan 9 och att man kan låta klockan ringa för första gången (snooze är ett måste). Hemmajobb, kan vara det bästa! 
 
Vi hörs imorgon!
 
Haha, jag o Lindis en partybild 2012 tror jag! <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-19 09:53:08

Miss u <3

Postat av: Malin

Publicerad 2015-10-19 09:53:29

Den var från mig ;)

Postat av: Linda

Publicerad 2015-10-19 09:54:23

Vet inte om den andra kommentaren kom eller varför jag skrev ditt namn men den var från MIG hahha

Svar: haha, miss you too bästis <3<3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela