blondehair.blogg.se

5 visste ni att..

Publicerad 2015-10-09 17:57:00 i Allmänt,

* Jag är supermörkrädd. Även när jag kör bil och det är mörkt ute. Då kör jag med låsta dörrar, högsta volym och tittar knappt bak då jag är rädd att andra bilar förföljer mig.. 
 
* Rökning är bland det vidraste man kan göra tycker jag och jag har aldrig ens tagit ett bloss.
 
* Morötter är ett av mina absoluta safecards och äter över 1/2kg om dagen.. det har jag gjort en lång period nu och på vissa ställen (exempelvis mungipor) har jag blivit gul. Riktigt illa haha.
 
* Blåmärken är något jag får genom att bara tänka på det typ. Det är helt sjukt och varje vecka har jag flera nya. Jag får det dessutom på helt omriliga ställen, förra veckan fick jag bland annat ett under fotsulan samt två mitt på armen. Totalt ologiska delar på kroppen att få blåmärken på.
 
* Mitt vänsteröga blundar/är halvstängt såfort jag tittar in i ljus/är ute eller blir sminkad m.m. Jättejobbigt och fult, det har ni säkert sett på dom flesta av mina outfitbilder att vänsterögat inte riktigt är öppet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela