blondehair.blogg.se

5 saker jag ser fram emot

Publicerad 2015-10-21 14:43:00 i Allmänt,

- På fredag då jag (förhoppningsvis haha) får mitt makeupartist diplom. Efter 10 veckors slit och massa timmar känner jag mig ändå rätt redo att stå på egna ben.
 
- Och påtala om egna ben, nästa vecka kommer jag dra igång ett eget företag där jag har ett större företag i ryggen. Men mer om det nästa vecka, hur spännande!
 
- Halloween, planen är att köra en utgång med ett par kompisar på lördagen och på söndagen hoppa en clearround i grannstallet. Givetvis ska jag klä ut mig båda dagarna, någon gång måste man ju gå all in. 
 
- Min resa till Los Angeles, givetvis. Bästa landet, så taggad och tiden springer iväg så snart är jag där typ.
 
- Att kunna njuta av december hemma. Förra året spenderade jag hela december och julen inlagd och fick bara komma hem kvällen innan julafton och åka tillbaka på morgonen den 25e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela