blondehair.blogg.se

You don´t say..

Publicerad 2015-11-29 03:22:03 i Allmänt, USA 2015,

Hej!
Om jag hade mycket bra bloggmaterial innan är det inget mot vad jag har nu. Vi har nämligen varit i en superfin och gigantiskt nationalpark vid namn Joshua tree där vi körde omkring samt var ute och promenerade ca 45minuter bland alla stenar. Det var verkligen superkul och jag fick sån energi, blev som ett barn på nytt och skuttade omkring överallt. 
En annan, lite komisk sak, är att det är tre stycken olika butiksbiträden här i staterna har kommenterat att jag är så himla lång, haha you don´t say?! Som om jag inte visste om att jag är 183cm lång, såå långt är det väl inte..  
Nu tänkte jag läsa lite bloggar osv, om typ 1,5h ska vi gå ut och äta i vanlig ordning.
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2015-11-29 10:02:00

Härligt det ser ut!! 😍

Svar: Det är det :D
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela