blondehair.blogg.se

Väl planerad dag

Publicerad 2015-11-11 09:15:00 i Allmänt,

Godmorgon!
Just nu sitter jag och äter min frukost och ska snart kicka igång min onsdag som är späckad. Ska först in till stan på en intervju/möte. Därefter åker jag direkt till stallet och fixar alla stallsysslor och promenerar Nobless. När jag kommer hem ska jag jobba i 2h och sedan börja förbereda för en hudvårdsklass jag ska hålla ikväll. Mer om hudvårdsklassen imorgon dock när jag har hållt den. Är jättetaggad iallafall. Hela gårdagseftermiddagen spenderades i studion där jag gjorde ett roligt sminkuppdrag. Tror resultatet blir riktigt ballt, kommer visa upp det när jag får bilderna från fotografen.
Nu ska jag justera lite tidsinställda inlägg och sedan måste jag rusa. Varje dag är jag tacksam att jag har körkort, det finns inte en chans i världen att jag hade hunnit med allt jag hinner om jag hade åkt kommunalt.

Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela