blondehair.blogg.se

Utmaningslista

Publicerad 2015-11-03 09:55:00 i Allmänt, Ätstörning,

Igår fick jag en uppgift av min behandlare att göra en utmaningslista med mat som jag vill äta och skatta det från 1-10 hur jobbigt det är (eller bara tanken på det är). Därifrån ska jag succesivt beta av listan såklart. Tänkte därför lista 10 saker jag placerar på min utmaningslista. Har ni tips på goda matsaker som skulle passa bra på listan får ni gärna hojta till.
 
* Köttbullar med ketchup - 6 
* Majs - 4
* Bröd med skinka - 5
* Kanelknäckebröd - 4 
* Skinksås - 5
* Våfflor - 10
* Italienska köttfärsbiffar - 10
* Gnocci - 7
* Nötter - 8
* Pommes (hemmagjorda) - 7
 
 

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2015-11-03 14:47:21

Härligt med tanken om en utmaningslista. Låter super! :D du verkar ha viljan att bli frisk. Kul! <3
Jag kanske också ska göra en för att kunna gå framåt. Det kommer bli ångestframkallande men det kanske är värt det en period?
Det du kan lägga till på listan är: plockgodis, glass, grytor, pasta, äta på restaurang etc. Börja smått.
Kram och kommentera gärna min blogg <3

Svar: Ja, vill verkligen bli frisk, trött på sjukdomen nu. Ja, givetvis kommer det ge ångest, men jag vill också ha ett liv och jag känner att jag är på god väg. Kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela