blondehair.blogg.se

Torsdagmorgon

Publicerad 2015-11-19 08:11:41 i Allmänt,

Godmorgon!
Sitter förtillfället och äter min frukost och ska snart byta om till stallkläder. Jag har ju ryckt in på kontoret nu i två dagar för det var ökat tryck på telefon så när jag kommit hem från stallet på kvällarna och duschat har klockan varit runt 21-tiden. Därför ska det bli skönt med en uteritt med en podcast i dagsljus nu. Ikväll jobbar jag dock i chatten mellan 18-22, men det är ju hemifrån. Det blir nu sista jobbpasset innan usa. På lördag morgon ska jag göra ett sminksamarbete vilket i och för sig är ett visst jobb men som dessutom är min passion, härligt.
Senare under dagen tänkte jag göra en läpp-sminkning så det ska bli kul, kommer givetvis dela med mig av resultatet. Men nu måste jag byta om, jag har förberett lite tidsinställda inlägg, såklart, så glöm inte kika in här under dagen!
 
Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela