blondehair.blogg.se

Svimning och sminkning

Publicerad 2015-11-07 20:39:20 i Allmänt,

Godkväll!
Min lördag har varit späckad, vilket alltid är kul. Inledde dagen med att jag och mamma åkte till stallet, vi fixade allt och jag red ut en sväng, mysigt. Sedan åkte jag bara hem och bytte om och fixade mig innan jag åkte ner till stan. Där mötte jag upp Linn och vi tog en sväng inne på NK samt åt deras goda sushi till lunch, riktigt trevligt och kul att träffa Linnsan igen. Därefter åkte jag raka vägen ut till en studio. Jag gjorde ett sminksamarbete med en fotograf och modell för att få portfoliobilder. Det var kul iallafall och som vanligt väldigt nyttigt. Bilderna såg bra ut så ser fram emot att få dom, givetvis kommer jag visa upp dom här då. Nu under kvällen har vi bokat lite saker till  usa vistelsen och bara hängt med mina föräldrar. Min lördag har iallafall varit väldigt bra med andra ord vilket varit skönt. Gårdagen avslutades dock inte lika bra. Igår när jag höll på att skära upp frukt inför mitt kvällsmål skar jag mig rätt rejält i tummen. Började blöda jättemycket men är inte så känslig för det så tog bara ett papper för att stoppa blodet. Helt plötsligt känner jag hur jag blir jätteyr. Jag hinner sätta mig ner på knäna innan jag svimmade en kort stund. Scary, jag låg bara och skakade och varken såg något eller kunde förstå vart jag befann mig. 
Vi hörs imorgon igen!

Kommentarer

Postat av: ISA

Publicerad 2015-11-07 23:47:09

fy vad obehagligt :O tur du inte slog i hövve eller något! Vad roligt det låter med portfolio-fixande, du är säkert superduktig! kram

Svar: Ja verkligen, eller hur. Ja det är superkul :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela