blondehair.blogg.se

Svar på kommenter..

Publicerad 2015-11-05 13:47:00 i Allmänt, Ätstörning,

Fick en rätt irriterande kommentar förut så tänkte svara på den i ett inlägg;
Du påstår att du äter så mycket, men det du lägger upp här på bloggen är rent av bantarmat. Aldrig kompletta måltider m.m, . Börja äta normal mat istället. Pasta, potatis, fullfeta såser, vanlig mjölk, ost, Och inte bara lightprodukter som kvarg och kokosmjölk. Du kanske ska visa din dietist dina portioner så kommer hon också förstå att det inte motsvarar den kalorimängden du påstår
 
För det första så ser ni max EN måltid jag äter per dag. Oftast lägger jag inte ens upp det. Jag äter 2600kcal om dagen, ja jag väger min mat så jag vet att jag äter det! Jag och mina behandlare diskuterar min mat varje vecka och dom har stenkoll vad jag äter, så det behöver du inte oroa dig. För det andra är jag laktosallergisk, tål inte vanlig mjölk och smör/ost har jag aldrig någonsin ätit. Det är inget ätstört någonstans utan något jag inte ätit ens när jag gick på dagis. Jag äter potatis och klyftpotatis flera gånger i veckan och annars äter jag bröd eller övrigt som kolhydrat källa. Jag äter det jag tycker är gott att äta och utmanar mig med det jag vill äta. Inte det ätstörningen vill. Om du nu har sån koll på min kost borde du ju inte vara så rädd för att vara anonym utan stå för dina åsikter :)

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2015-11-05 20:29:36

Det är bra Malin! ingen ska tala om för dig hur du ska äta, för de vet ju ingenting!kämpa på och strunta i dumma kommentarer som denna:)kram Stina

Svar: Tusen tack, kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Postat av: Linda

Publicerad 2015-11-06 02:06:12

Dessa anonyma kommentarer! Som sagt den personen vet NADA om dig. Du är grym Malin , jag är så stolt! <3 Love u

Svar: Love u <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela