blondehair.blogg.se

Spontat - halloween

Publicerad 2015-11-01 09:35:19 i Allmänt,

Godmorgon!
Nu är klockan 9.17 och sitter o äter det sista från frukosten innan jag måste skynda ut till stallet. Gårdagen blev såklart inte som planerat med riktigt lyckad ändå. Jag åkte hem till Nathalie först där Jesper o Martin var, vi åkte iväg och köpte sushi och sedan fixade oss o åt. Tre timmar senare satt vi på bussen o tänkte åka till Karro, hon var dock opepp på utgång så spontant drog vi till Liseberg istället. Vi gick runt där, åkte helix ((har inte gjort det innan, superhärlig) och bara kände av den härliga atmosfären. Vi skulle sedan gå till Trägårn, men det var som vanligt extrem kö, vi snackar typ över 2h kö. Vi lyckades knö oss lite haha (hör en kille säga ah men det är en snygg blond tjej, hon får gå förbi haha). man får alltid så himla bra självförtroende av att gå ut. Men då vi bara hade halventre till midnatt löste det sig ändå inte så vi bangade det. Då alla andra ställen jag hade lista på också bara var till midnatt och vi inte ville betala fullpris för entré då all alkohol skule köpas drog vi hem till N istället. Insåg att jag fortfarande var nykter så valde att köra hem vid 2-tiden istället då jag skulle upp tidigt. Ett väldigt bra beslut då jag sparade en timmas sömn. Det blir som vanligt alltid oplanerat när man går ut, men det är lite charmen. Jag hade en väldigt trevlig kväll ändå, nu måste jag sticka till stallet för att klä ut mig igen haha. Här är lite bilder innan vi stack ut i all hast;

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela