blondehair.blogg.se

Söndag

Publicerad 2015-11-15 08:59:30 i Allmänt,

Godmorgon!
Sitter just nu och äter frukost och ska därefter åka till stallet med mamma. Vad som står på hästens schema idag är oklart men det lutar nog åt en uteritt idag igen. Igår hade vi med oss kameran till stallet och tog lite härliga bilder, så de kommer komma upp lite sporaliskt under veckans gång. Senare idag ska jag luncha med Eva och Stina och därefter dirket och ha det klassiska söndagsmötet med Mary Kay tjejerna i typ 3,5h. 
Efter att jag hade varit i stallet igår åkte jag in till stan och mötte upp Karro. Vi åkte hem till henne och umgicks ett tag innan jag skulle sminka hennes syster för ett TFP samarbete. Det var väldigt kul iallafall, sminkningen såg bra ut innan, dock hade vi endel glitter och det glider ju så vet inte riktigt hur bilderna blev för jag åkte när de skulle börja fota. Det återstår att se helt enkelt när jag får dom. 
Nä, nu måste jag öka mitt tempo, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela