blondehair.blogg.se

Sjukhus måndag

Publicerad 2015-11-16 08:10:00 i Allmänt,

Godmorgon!
Jag sitter och äter min grötfrukost just nu innan jag ska åka till stallet. Det är sjukt grått ute men det blir en uteritt med en go podd i öronen ändå. Jobbar nämligen på kontoret tisdag och onsdag och då är jag ju i stallet när det är kolmörkt. Sedan ska jag upp till östra för min klassiska vägning och kostsamtal. Det blir sista vägningen innan jag åker till usa, exited. Om jag inte får något extra datum kommer jag inte vara där förrän om 3 veckor sedan igen. Jag har inte haft ett sånt långt väg-uppehåll sedan förra året jag var i usa. Men det blir skönt. På vägen till sjukhuset tänkte jag passera en sminkaffär (hag faktiskt aldrig har varit i, den är helt ny) och köpa en grej till mitt makeupartist kitt.
 
Om en vecka får jag träffa min bror igen, finally!
 
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2015-11-16 11:29:07

Låter himla fint!:)

Svar: Visst gör det :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Postat av: Jen

Publicerad 2015-11-16 15:14:22

Östra... Tycker du de hjälper dig? Hoppas det. Jag gick öppenvård där för flera år sen när jag var sjuk, de gjorde mig bara manisk och besatt och gav mig panikångest tyvärr. Du verkar vara en kämpe malin :) kram

Svar: Öppenvården hjälper för mig nu. I början funkade det inte alls och jag blev inlagd på slutenvården i 3 månader. Men nu har jag två grymma behandlare som jag verkligen trivs så med, det finns några riktiga guldkorn på östra. Anser du dig frisk nu? :) Kram
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela