blondehair.blogg.se

Precis hemkommen från shopping

Publicerad 2015-11-25 02:33:04 i Allmänt, USA 2015,

Hej!
Först måste jag bara säga att jag precis tagit bort den tidsinställda blogglistan jag publicerade imorse (svensk tid). Jag kopierade ju själva listan men många av frågorna hade tydligen inte ändrats till mina svar, min mamma upptäckte det och frågade mig vad det var för massa skumma svar jag skrivit haha.
Hela denna dagen hittills har spenderats längs Las Vegas Blvd och kollat på massor utav hotell samt shoppat en hel del. Nu är klockan 5.30 pm i amerikansk tid och klockan 10 pm ska vi se en cirque du soleil show med Michael Jackson tema. Innan det ska vi såklart ut och äta någonstans, var är ännu oklart men jag tänkte hoppa ner i ett varmt bad nu innan de andra vill åt badrummet. Vi hörs imorgon!
 
 
In Las Vegas, in the neon lights!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela