blondehair.blogg.se

Nu ska det sparas - 2 datum, 2 väskor

Publicerad 2015-11-05 17:19:00 i Allmänt, Mode,

Jag älskar att sätta mål, spara och sedan unna mig fina saker. Väskor är något jag älskar och har sagt länge att jag ska unna mig några riktigt fina väskor. Men har inte riktigt kunna bestämma mig och då sparat till andra saker, andra konton. Nu har jag iallafall bestämt mig och ska börja att lägga undan. Till min födelsedag i mars ska jag ha en Louis Vuitton väska och till nästa jul ska jag äga en Gucci väska. Extra kul när man har datum och count down till saker, då blir jag ännu mer peppad. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2015-11-06 10:04:17

Resor är allt <3 Åkt runt en del själv och kollar resor för fullt nu igen. Det triggar igång en!

Svar: Ja, resor är fantastiskt. Visst blir man sugen, så glad att jag snart ska iväg! :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela