blondehair.blogg.se

MOT USA

Publicerad 2015-11-22 10:07:00 i Allmänt,

Om allt har gått som planerat sitter vi nu på första planet (eller har landat på mellanlandingen) mot drömmarnas stad LOS ANGELES. Äntligen är det dags igen, jag verkligen älskar USA, och det blir tredje gången jag besöker just LA. Vi ska dock inte vara där så mycket (mest på Thanks Giving hos min faster och hennes man) utan vi kommer spendera vår korta tid (bara 9 dagar) denna gången i Las Vegas, Palm Springs och Riverside. Vegas är en stad jag aldrig har varit i men verkligen velat besöka så är så taggad. Givetvis är kameran och datorn med och jag kommer att bjuda på massor med bilder under resans gång. Men kom ihåg att jag ligger 9h back men ska försöka anpassa det efter svensk tid, jag har dessutom hunnit fixa några tidsinställda inlägg.
 
Haha, första gången i LA 2008, jag och min bror vid min fasters pool.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2015-11-22 14:13:48

Hoppas ni får en jättehärlig resa! hälsa alla från mig.
Kram kusin Elin

Svar: Dom hälsar tillbaka, massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Postat av: Nathalie

Publicerad 2015-11-22 16:41:53

Ha nu en underbar resa Malin <3

Svar: Tack <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela