blondehair.blogg.se

Mary Kay hudvårdsklass

Publicerad 2015-11-12 17:16:00 i Allmänt, Fristående hudvårdskonsult Mary Kay,

Igår hade jag min första hudvårdsklass som fristående hudvårdskonsult för Mary Kay vilket var jättekul. Jag hade bjudit in några grannar (mammas väninnor) och berättade lite om företaget och lät dom desta lite hudvårdsprodukter och läppstift. Vi hade en väldigt trevlig kväll och jag fick mer smak.
Om du bor i Göteborgstrakten och vill att jag kommer hem till dig kostnadsfritt och visar lite hudvårdsprodukter är det bara att kontakta mig och skulle du dessutom vilja bjuda in några väninnor tar jag med en värdinnegåva helt utan kostnad till dig. Bor du inte i Göteborg men ändå vill ta del av våra grymma produkter så hjälper jag dig mer än gärna!  
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela