blondehair.blogg.se

Majskycklingen

Publicerad 2015-11-21 17:19:00 i Allmänt, Mat/Recept,

Min gårdagskväll spenderades väldigt mysig med middag på La Pain Francais (stället jag alltid måste googla namnets stavning på). Jag åt en Caesarsallad där dom hade grillad majskyckling. Jag måste slå ett slag för den, den kycklingen var nämligen supergod. Att den var lite bränd också, precis som jag vill ha det, skadade ju verkligen inte. Vi har i princip aldrig majskyckling hemma men nu blev jag sjukt sugen på att köpa hem det. Skillnaden mellan den och vanlig kyckling är att denna har fötts upp på majs och inte enbart kraftfoder som dom vanliga. Det låter ju godare för den med. Så ett litet tips så här en lördagseftermiddag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela