blondehair.blogg.se

Keeping up with the Kardashians

Publicerad 2015-11-16 17:29:00 i Allmänt,

Igår, söndag kväll, sändes äntligen första avsnittet av säsong 11 i realityserien Keeping up with the Kardashians. Jag har nog sett alla avsnitt som någon gång kommit ut i deras olika serier, så bra. Eftersom jag tyvärr inte bor i usa så måste jag streama det och det är därför jag upplyser om det idag eftersom det brukar ta en dag innan man kan se det på nätet så hoppas det finns tillgängligt ikväll. I klanen är Khloé och Kendall mina klara favoriter. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jen

Publicerad 2015-11-16 22:40:15

Skönt att höra blir jätteglad för din skull :)

Jag är frisk nu ja både fysiskt och mentalt, det anser min omgivning med vilket är mitt kvitto på att jag mår bra. Har ingen ångest osv längre :)

Svar: Åh vad skönt, stort grattis :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela