blondehair.blogg.se

Julklappstips för henne

Publicerad 2015-11-29 10:07:00 i Allmänt,

Idag är det ju första advent, och då tycker jag att man kan börja köpa julklappar. Själv älskar jag att köpa fina julklappar och jag pysslar dessutom alltig egna kort med mycket glitter. Tänkte ge lite julklappstips om man har ont om fanatasi;
- Smink. Givetvis säger jag som är makeupartist, men alla tjejer blir glada för smink. Det lättaste att köpa är läpprodukter, ögonskuggor eller nagellack. Det kan ju nästan inte bli fel då.
- Hudvårdsprodukter. Samma sak här, dock måste man ha lite mer koll på personen man köper till, vad den har för hudtyp, behov, allergier osv.
- Berlock. Detta tycker jag är ett superbra tips. Fick en favorit från Thomas Sabo av mina föräldrar, satte det på en silverkedja jag redan hade och vips så är det supersnyggt, enkelt och personligt. 
- Doftljus. Vem gillar inte mysstämning hemma samtidigt som det doftar gott. Det finns ju dyrare och finare ljus om man vill lyxa till det.
- Bok. Gillar man inte att läsa kan en snygg bok alltid ligga som en detalj (mer mode/inredningsböcker). Matböcker är dessutom supernsnygga och kommer alltid till användning för äta måste ju faktiskt alla göra.   
- Parfym. En klassiker, en riktigt god parfym är alltid värd dom extra hundralapparna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela