blondehair.blogg.se

Halloweenhoppning

Publicerad 2015-11-01 17:43:00 i Allmänt, Hästar,

Idag ställde jag och Nobless upp i Halloweenhoppning. Vi har ju inte hoppat en enda bom sedan Påskhoppningen 2014, dock skuttat stockar 3 gånger i skogen haha. Det är jag i ett nötskal. Men vi hoppade bara en 60cm runda för att det kändes rimligt efter förutsättningarna. Hon petade en oxer men var felfri annars så är nöjd efter förutsättningarna. Det var ju plank och allt möjligt och eftersom vi som sagt inte hoppat på evigheter var målet bara att hon skulle skutta över det lugnt och harmoniskt. Jag klädde ut oss i massor med löv haha, det var väldigt uppskattat och jag fick pris för bästa utklädnad och det var mängder med människor som sa att vi var fina, jättekul. Här kommer några bilder min pappa tog, jag har två delar med bilder till att visa under veckan.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela