blondehair.blogg.se

Godmorgon

Publicerad 2015-11-26 19:41:54 i Allmänt, USA 2015,

Hej!
Nu är klockan halv 11 här i Vegas och vi har precis ätit klart frukosten, jag har packat klart och övriga familjen är i fullfart nu. Idag är det ju Thanksgiving och givetvis ska vi spendera kvällen och natten hemma hos min faster och hennes man nere i Los Angeles. Imorgonbitti ska vi upp tidigt, eftersom det är Black Friday. Givetvis kommer dagen då att spenderas på en outlet och sedan ska vi vidare till Palm Springs där vi ska vara ett par nätter. Igår fotade vi supermycket bilder så jag har massor med bra bloggmaterial nu haha.
Nu måste jag skynda mig för vi ska strax checka ut eftersom det lär vara väldigt mycket trafik idag på grund av helgens högtid. Ni får se två bilder på mig och min fina pappa från igår så länge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela