blondehair.blogg.se

Fullt upp - i vanlig ordning

Publicerad 2015-11-21 07:31:24 i Allmänt,

Godmorgon,
Nu är klockan 7:20 och för precis en timma sedan ringde min klocka. Min lördag är mer än späckad, vilket jag i och för sig gillar. Om tio minuter ska jag köra till en studio. Ska göra en makeup på min fina modellvän Julia då vi tillsammans med en fotograf har ett tfp samarbete, ska bli jättekul. Jag kommer vara klar där ungefär vid lunchtid och då är det bara hem och äta en snabbis. Därefter måste givetvis stallet bockas av och ridning, stallsysslor och lite annat fix ska ordnas. Packning står sedan högst upp på to-do listan då jag inte ens har börjat och vi åker till usa snortidigt imorgonbitti. Mellan 18-21.30 jobbar jag sedan i chatten för det var kris på chattvärd idag tydligen. Efter att jag har jobbat klart blir det en snabb date med John Blund innan klockan ringer innan 4 imorgon. Hjälp, nu är jag ett helt dygn före min tid.
Nu måste jag skynda mig, har fixat lite tidsinställda till under dagen så glöm inte kika in här!
 
Imorgon får jag äntligen träffa min bror igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela