blondehair.blogg.se

Framme i LA

Publicerad 2015-11-23 02:36:00 i Allmänt, USA 2015,

Hej!
Just nu har jag precis ätit klart mitt näst sista mål för dagen hemma hos min faster. Flygresan gick bra och det var knappt någon kö in i landet, så skönt och chockerande haha. Här är det 30 grader och vi gick till parken med fasters hund Niffty en stund. Det var väldigt härligt att få komma ut en stund i det fina vädret efter att ha suttit instängd i ett plan ett halvt dygn. Eftersom vi är nio timmar efter här i LA blir det att vi är uppe 1,5 dygn idag, men så är det. Lättare att komma in i tidsrytmen då och undvika jetlag. Bjuder på en fin palmbild jag fotade förut i parken och tänkte nu förbereda några tidinställda inlägg med bilder från idag i svensk tid. Imorgon är det Vegas, jag är så taggad. Vi hörs då!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela