blondehair.blogg.se

Farsdag bilder

Publicerad 2015-11-09 10:01:00 i Allmänt,

Igår var det farsdag och på kvällen firade jag o mamma min pappa med en middag. Tidigare på dagen (när jag jobbade) var dom hos mormor o morfar o uppvaktade morfar lite och i lördags var dom hos farmor och farfar. Jag åt iallafall oxfilé med pommes, kvarg och grönsaker (se, bevis att jag äter grymma portioner för den som inte vill tro mig). Dessutom hade jag köpt Chilitryffel till min pappa som han blev glad för. Världens bästa pappa <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-11-09 18:10:10

På vilket sätt är den grym? Ser ut som en normal portion?

Vilken fin bild på pappan!

Svar: Har fått kommentarer att jag bara äter "diet mat" som anorexin vill. Därför visar jag att jag inte alls gör det, att jag äter väldigt mycket men som jag inte visar på bloggen. Visst är han fin :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela