blondehair.blogg.se

Färg Collection

Publicerad 2015-11-17 17:44:00 i Allmänt, Makeupartist, Shopping,

Jag har länge letat efter en bra rouge-palett att ha i mitt frilansarkitt eftersom det är så jobbigt att bära runt på singelprodukter hela tiden. Hittade för ett tag sedan en inne på Färg Collections hemsida och när de då kom ut för ett par veckor sedan på sociala medier och berättade att de öppnat en butik nere på Odinsgatan var jag givetvis tvungen att göra ett besök igår och inlandla paletten. De hade dessutom rabatt på läppennor så köpte en till mig men det är inte lika kul att visa tänker jag. 
 
 
Fick fota utan blixt för att få något rättvisa bilder, dock blev ju inte ljuset det roligaste då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela