blondehair.blogg.se

Erbjudande - Mary Kay läppstift

Publicerad 2015-11-04 18:12:00 i Allmänt, Fristående hudvårdskonsult Mary Kay, Smink,

Ett par ifyllda läppar gör det lilla extra i looken.
Första gången jag testade Mary Kay® True Dimensions® Lipstick blev jag helt förälskad och ingen nyans jag testat har gjort mig besviken sedan dess. Nu när jag äntligen börjat jobba som fristående hurdvårdskonsult för Mary Kay kan jag erbjuda dessa grymma läppstift för vårt gamla pris, endast 249kr, fram till 30 november i min webbshop.
Ett perfekt läppstift för alla kvinnor som önskar en naturligt vacker look och som dessutom; 
• Får läpparna att se mjukare och fylligare ut
• Har intensivt återfuktande egenskaper som varar hela dagen
• Reducerar intrycket av fina linjer
 
Fler nyanser hittar ni på min hemsida - HÄR
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela