blondehair.blogg.se

Balmain x HM

Publicerad 2015-11-06 17:26:00 i Allmänt, Shopping,

Igår gällde det att hänga på låset, det var nämligen Balmain x HM släppning. Jag köade utanför denna gång. Mitt mission var att få tag på en svart t-shirt vilket jag lyckades med. Dock var de först slut när jag kom in men så höll en expedit i två tröjor, en annan tjej var före mig fram och frågade vilka storlekar det var, då var det S & M. Då den andra tjejen var före fick hon såklart bestämma och hon valde den mindre. Eftersom jag är 183cm lång och storlekarna skulle vara små tänkte jag att M funkar nog ändå så köpte den utan att prova då den inte såg så stor ut när den andra tjejen provade den som var mindre än mig. Trots det var den superstor på mig märkte jag när jag kom hem, men en t-shirt kan ju vara oversize så det är inte hela världen. Var glad att jag fick tag på en iallafall, tjejer är som djur på sånna här event haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela