blondehair.blogg.se

Anlänt till Palm Springs

Publicerad 2015-11-28 04:45:00 i Allmänt, USA 2015,

Hej mina vänner!
Nu är klockan 19.40 och min bror och mamma tjatar att jag måste fixa mig nu för vi ska snart gå ner och äta middag på hotellets resturang. Vad det blir är ännu oklart dock, as usual. Idag är det ju Black Friday, givetvis har vi spenderat endel av dagen på en outlet då och tagit del av denna tradition, och på tala om tradition var det självklart en kalkonmiddag igår hos min faster. Jag har förberett hur mycket inlägg som helst nu iallafall utav alla bilder som tagits och det kommer att dyka upp det närmsta veckorna. Nu måste jag fixa mig. Vi hörs!
 
Min familj efter att vi varit på CirqueDuSoleil i tisdags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela