blondehair.blogg.se

50 frågor

Publicerad 2015-11-08 17:48:00 i Allmänt,

This or that?

Choklad eller Vanilj? Vanilk

Häagen Daazs eller ben&Jerry? Tål inget av det.

Twitter eller facebook? Facebook

Pannkakor eller våfflor? Våfflor

Buss eller tåg? Buss

Solsemester eller skidsemester? Solsemester, för frusen för skidor..

Tv-serier eller film? TV-serier, helt klart.

Pixar eller Dreamworks? Vet bara att pixar är ett filmbolag typ? ingen aning haha..

Frankrike eller Italien? Har bara varit en kortis i Italien men vill verkligen till Frankrike. 

Favorit?

Film? Är inte en filmmänniska så vet faktiskt inte.

Låt? Let it go är sååå fin.

Artist? Molly Sandén, fantastiskt duktig.

Svensk? Haha, vadå favoritsvensk?  

Blogg? Läser jättemånga bloggar min gillar verkligen Wlaukkanens.

Glassmak? Har bara ätit isglass sedan jag var 12år för jag har inte tålt annan glass typ. Gillar inte glass men vanilj är väl den godaste smaken..

Skådespelare? Jag är verkligen urkass på namn..

Maträtt? Kycklingtacos, sushi, vegfiléer och sallader. 

Färg? Rosa.

Stad? New York, utan att tveka.

Jobb? Min dröm är att kunna leva som egenföretagare och makeupartist. 

Man? Haha får väl bli min bror och pappa..

Resa? Förra årets USA resa.

Bil? Vi har en nice Audi, men en Rane Rover hade inte varit fel, eller en R8. 

Tid på dygnet? Morgon, jag är en morgonmänniska.

Frågor?

Vilken kvinnlig kändis hade du helst haft som syster? Khloé Kardashian, verkar så omtänksam.

Hur många länder har du varit i? Hm.. ingen aning. Jag har åkt utomlands minst en gång om året sedan jag var 7år (undantag 2013).  

Vad beställer du på Mc Donalds? Haha, om jag skulle bli tvingad så en sallad.

Vad skulle du döpa din dotter om du hade en? Chloé, Isabella, Sophia eller Josefina

Vad skulle du döpa din son om du hade en? Det 

Vilka parfymer använder du? Oftast Marc Jacobs Honey, DNKYs eller Ralph Lauren. Den bästa är ju dock D&G the one så ska köpa en ny flaska snart, vill även ha en YSL Black Opium.

Vilka språk , förutom ditt modersmål pratar du? 

Använder du några andra språk än ditt modersmål i vardagen? Nej..

Är din pappa skallig? Nej, verkligen inte.

Bästa snabbmatskedjan? Om inte sushi och sallad räknas som snabbmat så vet jag inte.

Har du några husdjur? Ja, en hund och en häst.

Var i Sverige hade du helst bott? Trivs bra i Sveriges framsida.

Vilken är den godaste Ben & Jerry smaken? Bara ätit en msk av någon smak i gymnasiet, minns inte vilken det var..

Titanic eller The Notebook? Har aldrig sett klar någon, är som sagt ingen filmmänniska.

Äter du frukost varje morgon? Ja, givetvis.

Hur många gånger har du varit på sjukhuset? Haha, har bott på sjukhus i 12 veckor. Besöker ett sjukhus minst en gång i veckan..

Har du någonsin sett Hitta Nemo? Såklart.

Minns du oftast dina drömmar på morgonen? Oftast, en liten stund iallafall. 

Vilken te smak gillar du bäst? Usch, te är så äckligt.

Har du en tumblr? Nepp. 

Om du hade vunnit 100 miljoner, vad hade du gjort? Jag hade investerat i bostäder, rest, shoppat, sparat och skänkt. 

Kommentarer

Postat av: Catrin Monica Sandberg

Publicerad 2015-11-09 06:44:44

Kul att läsa :)

Svar: Roligt att du tycker det :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela