blondehair.blogg.se

5 visste ni att..

Publicerad 2015-11-16 14:22:00 i Allmänt,

 * Alla mina skor blir slitna på min vänster "fotknöl". Jag märker inte ens att jag slår ihop dom och det har varit så i många år haha, väldigt skumt.
 
* Jag är väldigt bra på huvudräkning och se logiska samband. Jag har läst upp till matte d på gymnasiet och trots att jag missade över hälften av lektionerna i trean fick jag ändå vg i kursen.
 
* När jag gick i 4an-5an hade jag Miriam Bryants mamma som engelska lärare. Helt ärligt så var det hon som fick mig att hata engelska och gav mig dåligt självförtroende under hela skoltiden i det ämnet. Jag som alltid är plikttrogen i skolan gick ut från lektionerna, klagade hos andra lärare osv. Vi gillade inte varandra helt enkelt..
 
*Jag sköter mina tänder bra och använder tandtråd och flour varje dag. Mina tänder är dock väligt gula viklet troligtvis beror på att jag under min svältperiod fick brist även på det..
 
* Mitt modeintresse är stort och eftersom jag älskar att planera har jag givetvis börjat skissa på jul- och nyårsoutfits redan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela