blondehair.blogg.se

Vi gick till kossorna

Publicerad 2015-05-26 11:20:51 i Allmänt,

Hej!
Nu har jag precis kommit hem från stallet. Jag och min lilla ponny tog en promenad i det härliga vårvädret. Vi gick till kossorna och jag hade med mig kameran. Min förhoppning var att de skulle stå vid staketet så man hade fått lite balla bilder. Tyvärr var de långt borta, men det gjorde i och försig att Nobless var lugn haha. Hade dom kommit springande som sist så hade jag haft en dansande ponny runt mig. Men dom är ju ute hela sommaren så kommer nog hinna få någon kul bild på dom tillsammans med Nobless. 
Tänkte ta och se på ett avsnitt av Modern Family nu innan jag ska göra lunch och sedan till östra för vägning. Håller tummarna för att det går bra.
 
Ponnyn idag; 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela