blondehair.blogg.se

Turbulens

Publicerad 2015-05-12 15:36:37 i Allmänt,

Hej!
Gårdagen/dagen har varit ganska turbulent. På eftermiddagen/kvällen igår blev Molly allvarligt sjuk (till råga på allt hade jag sån ångest ett tag att jag hyperventlierade och trodde jag skulle dö..). Under morgonen åkte mamma och pappa till veterinären med pudeln medan jag var i stallet. Där fick dom ta beslutet att antingen operera bort livmodern eller ta bort henne. Givetvis valdes operation med tanke på att hon inte skulle lida efter åt utan på ett par veckor kunna bli helt återställd.. 
Efter lunch åkte jag iallafall upp till östra. Där var det lite gladare besked. Vågen visade 0,1kg upp vilket iallafall var en vändning så både min läkare och jag blev väldigt glada. Ett litet steg i rätt riktning. Passerade stan på vägen hem för jag var tvungen att köpa en ny laddare till min Mac. Enda nackdelen med Apple är deras priser, 900 spänn för en datorladdare. Så himla tråkig utgift. Gick även in på NK en snabbis och köpte en klänning, ett lite roligare köp iallafall.
Nu ska jag äta mellanmål och sedan ska vi åka till kliniken och hämta Molly. Mamma fick ett samtal för en stund sen att operationen iallafall hade gått bra och att hon hade vaknat nu.
 
 
Molly i söndags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela