blondehair.blogg.se

Trött med glad

Publicerad 2015-05-27 21:27:50 i Allmänt, Dagens 3 +,

Hej igen!
Min eftermiddag på stan med mamma var jättemysig. Fick med mig ett par sminkrelaterade produkter hem och så fick givetvis NK sig ett besök. Som jag sa till mamma när vi gick in där, i det varuhuset känner jag ett inre lugn typ haha. Efter lite shopping gick vi upp till Berzeliegatan och åt lite mat. För mig blev det kycklingspett och morötter. Det var ganska jobbigt men gott och trots att det kanske var för lite egentligen så är det alltid en utmaning att äta ute för mig så är nöjd att jag klarade det och åt upp all kyckling.
 
Här kommer dagens 3+ :
* Som vanligt får jag väl säga stallet. Mår verkligen bra där och idag var min prinsessa duktig.
* Det fina vädret, tackar Sverige.. det kanske kan bli sommar snart ändå.
* Min eftermiddag med mamma. Lite shopping, egentid med mammsen och restaurang besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela