blondehair.blogg.se

Torsdag 21 maj

Publicerad 2015-05-21 23:00:20 i Allmänt, Dagens 3 +,

Hej!
Dagen har verkligen varit fullt upp som vanligt. Jobbade hela dagen, sedan var det bara hem och äta middag lite snabbt. Efter det raka vägen ut till stallet för ridning. Kom hem, duschade och fixade matlådor inför imorgon innan det var dags för kvällsmat och yatzy spelande. Planen var ju egentligen att jag skulle vara ledig imon men då jag inte hade något sjukhus samtal faktiskt och min chef redan i måndags frågade om jag kunde jobba på fredag kunde jag inget annat än att säga ja. That´s life, cash is king. Har iallafall som vanligt förberett tidsinställda hit. 
Nu ska jag iallafall sova, här kommer dagens positiva;
 
* Gjorde fler Winbacks än vanligt på jobbet, nice.
* Mitt ridpass, i slutet hade jag en go känsla och avskrittningen på travbanan gav mig sånna vårkänslor.
* Min familj, trots tjaffs ibland så är dom världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela