blondehair.blogg.se

Solig lördag

Publicerad 2015-05-23 13:59:07 i Allmänt,

Hej!
Min dag började med att jag körde in min bror och hans kompis till stan för att dom skulle åka varvet på longboard. Åkte raka vägen till stallet där jag tillbringade hela förmiddagen med pyssel och ridning. Det blev lite lunch och serietittande en timma och nu ska jag göra mig iordning. Vi ska åka ner hela familjen till Lindholmen o se på varvet och så blir det eftermiddagsmellis (questi) i solen. Innan det ska vi ta lite outfitbilder på en fin äng här. Ikväll kommer Nathalie hit för att se på mellon. Det blir en bra dag med andra ord, hoppas jag iallafall!

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-05-23 15:29:17

Åh så mysigt det låter som du kommer ha det idag. Först en sväng till stallet och sedan en god lunch framför tvn och i eftermiddag få umgås med familjen ute på Lindholmen och äta melliset utomhus! Verkligen sommarkänslor. Hoppas du får en helt fantastisk dag och kväll och att den sköna känslan får infinna sig hela dagen :) Massa kramar till dig vännen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela