blondehair.blogg.se

Samsoe Samsoe

Publicerad 2015-05-13 11:06:11 i Allmänt, Shopping,

Igår fick jag med mig den här snygga klänningen. Den är från det danska märket Samsoe Samsoe (älskar deras kläder) och är köpt på NK. Gillar den jättemycket men som vanligt blev det en kamp mot monstret inne i omklädningsrummet angående storlek. Jag velade nämligen om jag skulle ta XS eller S. XS passade utan några konstigheter medan S var för stor, vet ju dock att jag måste gå upp några kilon och jag kom fram till att är man 183cm lång och 21 år gammal så ska man inte bära XS.. så köpte storlek S iallafall.
 
 
Öppen rygg (syns dock dåligt på bilden)
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-05-13 14:52:42

Så himla fin klänning! Tänk att gå klädd i den i sommar när solen skiner och livet leker! Åh vad jag längtar efter sommaren nu alltså. Helt klart bästa tiden på hela året :)<3

Förstår dock din ångest i provhytten. Har själv det problemet att må så sjukt dåligt när jag testar nya kläder när anorexin skriker på en och är allmänt elak mot en. Man undviker det liksom in i det längsta vilket ju inte alls är bra egentligen. Tycker du gjorde helt rätt i att ta i storleken S när du själv vet att du måste upp mer i vikt för att både du och din kropp ska må bra :) Kramar till dig vännen <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela