blondehair.blogg.se

Pay and ride

Publicerad 2015-05-01 15:14:53 i Allmänt, Tävlingar,

Idag var jag ju som sagt på Pay and Ride på en klubb/4-hgård i närheten. Jag har ju inte varit ute med henne på väldigt väldigt länge, så det var mest som en kul grej. Red LB:1, jag tyckte hon var för slö och hade inte tillräckligt med energi för att jag ska vara nöjd. Men mitt huvud var helt blankt när jag red, kom knappt ihåg något och   min kropp orkade verkligen inte rida.. frustrerande känsla. Så med dom förutsättningarna (+ att jag inte tränat för tränare på över 2år) får jag väl vara nöjd med mina 63%. Det var inga större missar förutom en gång när jag vände över ridbanan och hon blev superspänd. Men hon blev för djup i formen med tanke på att hon inte hade tillräckligt med energi. Det var typ det jag fick kommentar på och annars att jag hade en lydig och trevlig ponny. 
 
Det togs inga bilder på själva ritten pga. att det var i ridhus. Har lite bilder från framridningen och några porträtt bilder efter som kommer upp senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela