blondehair.blogg.se

Ner igen..!

Publicerad 2015-05-05 19:01:34 i Allmänt, Ätstörning,

Inför dagens läkarbesök hade jag massa ångest, för jag var helt säker på att vågen skulle vara still/upp. Har ju ätit lite mer än senast, dessutom åt jag lunch precis innan jag åkte till läkaren. Ändå var vågen ner en bra bit och nu måste jag vända detta på allvar. Vill inte ner på botten igen. Vill verkligen inte bli inlagd igen. Ändå är det så fruktansvärt svårt att äta, det är himla konstigt det. Hur hjärnan hela tiden kan spela mig ett spratt. Nu ska jag iallafall öka intaget lite till igen, dessutom behöver jag lägga till fett i mitt intag, i form av avokado eller lax. 
 
På min mobil har jag lite motiverande meningar som mina behandlare har bett mig skriva, här nedan kommer tre styckna av de sex jag skrivit upp..
- Jag vill inte vara rädd att jag ska dö!
- Livet går inte ut på att räkna kalorier!
- Jag var inte lyckligare på min lägstavikt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela